andas?

Jag var helt överlycklig över mitt jullov. 3 härligt långa veckor utan skola. Föräldrar hemma och massvis med tid att bara ta igen sig. Åhhhh vad jag såg fram emot det och åhhh vad skönt det skull vara.

Och nu har jag istället total panik!

Jullovet är snart slut och innan det är det har jag en miljon saker att göra, som inte ens är saker jag egentligen vill göra just nu. För just nu vill jag bara göra ingenting. Jag vill hinna andas i lugn och ro!

Dessutom har jag total panik över skidresan som vi bär av på den 18e. Hur hade jag tänkt att jag skulle hinna med den? Och hur ska jag hinna fixa saker inför den? Hjälp?


Åkte tor till stockholm idag. Fick andas i några minuter iaf, dels i hagarna och dels på Hardas rygg!
Hon gjorde sitt bästa med att smitta mig med sin glädje. En sån otroligt fantastisk häst! Min lilla Aarven KAN inte bli annat än fantastisk med tanke på föräldrarna. De 3 andra Ailuravkommor jag träffat är HELT fantastiska, och Harda har ju visat sig vara lika otroligt härlig hon. En sån personlighet som kom fram!

jag vet att den är suddig, men ändå...




hehe, PIGG häst som inte ville stå still- då krullar man ihop sig :D




mamma Harda och dotter Aarven kan posa ihop




Aarven och Hippa



Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka underbara bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback