her majesty

har ju ny dator nu, kanske jag glömt säga. haha. man hade ju kunnat tro att jag skrivit ett långt lyckligt inlägg om hur underbart fantastiskt det är att ha en ny, mindre och fungerande laptop. men jag var nog för stressad. :)

iaf så förde jag över all musik o hittade sånt jag glömt att jag haft när jag sen körde över allt till nya itunes.
som tex her majesty. åh sicken nostalgi! bara ett par år tillbaka, men ändå! dom påminner om så himla mycket roligt. eftersom timo är med påminner de ju så långt tillbaka i tiden som 8an när sara vara så ruskigt kär i honom o vi sprang runt på alla konstiga små spelningar o musiktävlingar. haha. o sen påminner det såklart om alla piercingar. o alla gånger man gick in på barbarella eller tribe o blev helt knäsvag för att man slogs av en gigantiskt stor känsla av att vilja föda måns barn. :D


but do you remember when it used to be you and me and me and you



I was feeling bad and all I got from you was you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback