the botten is nådd?

För the botten is nådd
Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?
Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

fast jag vet inte hur jag ska klättra upp och det känns fan inte bättre. blä vad jag hatar det....
fick meddelande om att vi är lediga på måndag. är det inte bättre då får jag ringa runt till läkare o i värsta fall sätta mig på någon akut. men jag hoppas att hästarna löser alla problem imorgon.. eller nåt...

var iväg på ikea o provade soffor. den tilltänkta soffan som är billig o bra o var sköööööön är HELT jävla fel färg. på hemsidan såg den brunaktig ut, men den är gröööön. och inte en grön som skulle fungera med hur jag hade tänkt ha det i övrigt. då är frågan om man ska göra om det övriga eller hitta en annan soffa... dom andra sofforna var liksom inte bekväma. inte dom man skulle ha råd med iaf. jävla skitikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback