mina drömmars man del 2

fast egentligen inte alls del 2 utan en helt ny del fast i samma tema.

i förrgår kväll så insåg jag att en utav mina blivande pojkvänner är kort. o jag blev så hemskt besviken. hade jag vetat att han var kort från början hade jag nog inte brytt mig alls. men nu är det som så att jag alltid trott att han är lång, kanske inte sådär 2 meter, men iaf inte kort. han ser inte kort ut. det fanns aldrig en tanke på att han kunde vara kort, o så bara är han det helt plötsligt! :O

så igår när jag o fia var hos ida o sigge o snacka skit så kunde jag spy ut min besvikelse över detta. och det måste ha satt sig i huvudet på något sätt, för inatt så drömde jag om honom. en lång jävla dröm med mycket detaljer o hit o dit. och fy vilken hemsk o elak dröm! :O

det var fest eller nåt annat käckt, det var lite folk iaf. o han var där. o han var lång! haha. eller iaf inte kort. men mitt i allt flirteri o kramandes så nä då går han efter nån dum kompis istället. tack för den jävla dröm. jag måste ha världens sämsta självförtroende för det var ju inte första gången jag drömde liknande. som när jocke sa att jag var för ful för markus. nu var det istället nån kompis som sa att men hallå ser du inte hur efter xxx han är (minns inte vilken vän det var, om det ens var en vän som finns på riktigt). men jag försökte strunta i det. haha. gud.

mål 2008: skaffa mig ett liv! ;)

men nej jag är inte såhär psycho egentligen. det är bara så sjuuuuukt tråkigt att faktiskt försöka göra något åt det. o det är lättare att sitta i sin soffa o stalka kändisar än försöka stalka riktiga människor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback