anpassningen

jag har ju en massa kvar att skriva om från förra veckan. men jag orkar inte riktigt. vi var några från stallet hemma hos hanna i lördags, tanken var att vi skulle parta loss som fan på nån cool klubb på stan, men när vi märkte att klockan blivit över 1 o vi fortfarande satt på terassen satt vi helt enkelt kvar.. hem åkte jag vid halv 3. rätt skönt att inte vara ute en hel kväll, men samtidigt hade det ju vart sjukt kul. fick iaf höra en massa roligt skvaller om diverse kändisar i hoppvärlden. bland annat ett skvaller som ytterst få vet. haha. skvaller is the shit!


nu har iaf min första dag tillbaka i Camarillo kommit och gått.
resan hit gick bra, lite strul i frankfurt (oh why am I not suprised?) med vart man ska ta vägen, men det löste sig med lite envishet. väl på det planet som skulle ta mig därifrån till Charlotte så hamnade jag brevid en rätt stor man, fan också tänkte jag, men så undrade han om jag kunde byta plats med hans vän som satt längre fram i planet, men även hon på fönsterplats. visst fan säger jag glatt och går fram.. GRATTIS en kvinna med bäbis brevid mig. suck och jävla stön! men mamman var trevlig och ungen än så länge glad. sen kom världens bästa flygvärdinnor och flyttade på mamman till ett eget säte = jag fick eget säte också! :D satt längst fram i den kupédelen = kunde sätta upp benen mott väggen o sånt käckt. dock var stolarna lagom kul, gick inte att fälla dom mer än några centimeter. tack för den! sen tog jag min tylenol PM och kikade på spiderwick (sjukt tråkigt att dom hafsade sig igenom något som hade kunnat vara en helt fantastisk berättelse). sen sov jag faktiskt! helt otroligt! ;) när jag vaknade blev jag dock lite sur över att någon satt sig brevid mig och bredde ut sig mer och mer. jävla tyska idioter!!! :P lyckades sen sova lite till (woohoo igen), se vantage point (eller vafan den hette), läsa lite och sen var vi minsann i charlotte! gick fort genom immigrations och customs, och kunde sedan vandra runt i den lilla flygplatsen och vara trött. köpte mig en frappe på starbucks (som jag längtat) och sen precis innan flyget skulle gå en liten pizza.

på det planet fick jag sitta brevid en töntig dansk som inte alls var så het som han verkade vara.. snarare verkade han  vara helt blåst! läste, löste lite korsord och sov en sväng, sen vips var vi i LA! min bror hämtade mig och vi åkte till starbucks (igen :P) för att ha något att göra medans vi väntade på marie som skulle komma 1½ timme senare (eller nåt sånt). sen tuffade vi på hem och jag kunde gå o lägga mig rätt nöjd.

sov dock riktigt jävla illa, kom inte i säng förrän halv 1 på natten, vaknade sedan mycket och från 5tiden lyckades jag inte sova ordentligt, utan bara halvsova en timme till innan jag gav upp och gick upp. fick i mig en poptart (enda ätbara som inte var MAT :P) och satt sen vid datorn o så en stund. ett par timmar senare kom min bror med min laptop som jag såklart glömt i bilen kvällen innan. lyckades senare sova nästan en timme till innan jag duschade o fixade mig och körde iväg till marie. har ju inte sett deras lägenhet sen dom fick dit möbler så det var ju kul att få se! och jag säger som hon sa, dom bor verkligen i paradiset! ge mig deras balkong!!! sen traskade vi ner till busy bee där vi åt en god lunch och firade paradiset! ;) sen ett par affärer till på main street innan vi åkte iväg till mallen där jag lyckades köpa på mig en epilator... tänkte inte på att det inte hjälper att ha såndär käck adapter till kontakten om man inte kan konvertera strömmen.. något som ska ha över 200V funkar inte så bra på 110..... den snurrade låååååååångsamt kan man säga! :D sen hittade jag en sjuuuuukt söt klänning på favvistjockisaffären! var tydligen ett nattlinne egentligen, men den underbara bögen som jobbade i affären höll med mig när jag undrade hur man kunde göra något så tjusigt och sen mena att man ska ha det när man sover??? :D

sen blev det att åka hit för bad i poolen. ohhh så gott det var! men med solen på väg ner blev det lite för kyligt i luften för att det skulle vara helt behagligt och vi traskade upp igen. min bror kom hit han med så åkte vi till chipotle som gör sjukt stora och sjukt goda burritos (och annat med såklart)... spyfärdigt mätta åkte vi sedan till min brors jobb så att jag fick se det hela, fick träffa chefen och lite annat folk och även se lite av det dom gör! lite coolt faktiskt! :D så hem via mataffären så att jag fick frukost till imorn!

det sjuka är att jag längtat hit som faaan, så igår när jag kom så kände jag bara att vad i helvete gör jag här? men nu börjar jag hitta rätt igen och ställa in mig på usamode. gött jävla mos!

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Hörru! Här sitter jag på ett grått kontor och liiiider. Så VÅGA INTE KLAGA! hytter med båda nävarna Njut nu av ledigheten och sola och bada för mig också!

Postat av: lizan

haha, jag klagar inte.. det var bara så underligt att nästan få storstadspanik när jag kom!!! skyller allt på skara!!!!!! :D

2008-07-17 @ 16:47:10
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback