fix och trix

jag borde verkligen sova.. imorn när klockan ringer kommer jag verkligen hata mig själv som inte gick o la mig, men shit happens! :D

i två dagar har jag o daniel fixat o donat i lägenheten nu. nästan allt förarbete är klart och taket är målat i rummet iaf. blir himla bra! eller iaf sjukt mycket bättre än det var innan. :P ska bli såååå skönt att slippa dom rosa väggarna! ska bara se till att våga måla alkoven brun. fan vad mysigt att sova sen! :)

men fan vad tråkigt det är innan man ser att det faktiskt händer något... allt tar tid och är tråkigt o jobbigt. man svettas o har spackeldamm precis överallt och känner mest att FAN JÄVLASKITGREJ! :D dessutom så hittade jag en bit tapet som inte var övermålad i hallen. och tapeten dom målade över var såååååååååå jävla snygg! surt som fan kan man ju tycka! :P

sen är det bara allt annat som ska ordnas... hyllor o soffa o sånt. o då är frågan hur jag ska göra med bokhyllorna o sånt med. hoppas det blir bra bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback