Is there anyone out there cause it's getting harder and harder to breathe

hejhå!
i lördags var det meningen att vi skulle ha en riktigt kul jävla helkväll! förfest hos louise o fidde där vi laddat upp med rom, mynta och soda för att kunna avnjuta mojitos! vi hade bjudit in våra käraste vänner och allas humör var på topp! för mig började det bra! jag hann tom sova middag och vakna av mig själv i alldeles lagom tid! sen gick det dock bara utför. inga kläder funkade så det fick bli samma skitsnygga Fox-top mamma köpte till mig i usa som jag dock haft de senaste två gångerna jag träffat just de här vännerna... :P sen började håret krångla! var hos frissan i fredags o toppade lite o slingade för att få en färg som var mer lämpad för att solblekas. vi passade på att locka det med plattång och jag tänkte att det skulle jag göra på lördagen! men tji fick jag! fick inte till en enda lock och hann inte komma på vad jag gjorde fel så platt fick det bli och jag kände att blääääää...

iväg i bilen o in till stan. ha skitkul och dricka mojitos. men så hade jag fått lite lätt astma tidigare på dagen som inte släppt HELT, men nära nog. men så bestämde den sig för att bli värre o värre. inte illa egentligen utan mest jobbigt för det började tillslut göra rätt ont när jag andades. skoj.. :( vi drog ner på stan och jag började fundera på att åka hem istället för att sova hos lou o fidd. hur kul är det att sova borta när man väser o hostar? vi ditchade iaf dom klubbande kompisarna och närmsta gänget satte oss på bishops för en öl. jag tog dock 1:17 tåget hem så jag blev inte långvarig där. min kvicka promenad till stationen var dock jobbig för eftersom jag inte kunde andas ordentligt kunde jag ju inte syresätta blodet ordentligt varpå jag fick världens mjölksyreknutar i axlarna, som jag får ibland.. gör såååå jääääävla ont!

o så blev jag sååååå sur! jag hade så himla trevligt där med mina vänner!

och jag kan fortfarande inte andas ordentligt, såhär 24 timmar senare... imorn får jag nog ringa vårdcentralen och fråga vad jag ska hitte på! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback