massa roliga djur!

Pappa berättade att han häromkvällen sett någon konstigt djur komma galopperandes över vägen, han insåg att det var en mård!!! EN MÅRD!!!! :O blev genast livrädd för grisarnas välbefinnande men insåg sen att det får vara som det är och satte på inneburgallret över uteburen! :P

Sen nu alldeles nyss när jag skulle natta dom små så hörde jag hur det prasslade nere i riset under träden utanför huset, tittade länge o hoppades på att få se vad det var (hoppades på mård så att jag fick se den, men tänkte att det säkert var nån fågel eller katt) och tänk att det fick jag! upp på en sten kommer en ursöt liten igelkotte! :D han gick där o prasslade runt o såg allmänt nöjd ut! :)

o så älgen o gässlingen i delsjön häromdagen då!
massa skoj! :D


nu: criminal minds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback