kanske dags igen

har ju inte skrivit så mycket på länge så jag tänkte att det var dags eller nåt!

förra veckan vigdes åt konståkning. var lite i skolan med, men mest i scandinavium kändes det som! vilket dock var himla trevligt! vi hade superbra platser brevid läktarna som var bokade åt åkare, tränare mm. så vi blev bland annat bundis med Mao Asadas föräldrar och sen går hon o vinner guldet i damernas! woohoo! fick även sitta o spana på viktor petrenko som var min favvo för en herrans massa år sen, numera tränar han tydligen amerikanen johnny weir, som fick sig ett brons. skoj! sen när mamma åkte hem fick dom sitta bland åkare o tränare. bland annat fick dom stå o trängas med Brian Joubert, förra årets vinnare men som i år fick nöja sig med silver pga ett dåligt kortprogram.

sen i söndags var det till att brumma ner till malmö o se kent! himla bra spelning men inte lika bra som den i lisebergshallen. markus var lika fin som alltid! haha. sen tog hemresan 4½ timmar i runda slängar, till skillnad från nerresan som tog 2½..... det låg bara LITE snö på vägarna! :O men hem kom vi iaf och sen var jag så JÄVLA DUM att jag pga en buketråd fick för mig att kolla upp markus. :(:(:(:(:(:( men jag har bestämt mig för att förtränga det hela så jag säger inget mer om det nu!

red i lördags för anna, gick helt ok, fick till avbrotten från galopp ganska skapligt och fick även till ett par halter! men fyfan vad illa det känns inför söndagens tävling. rida fram i snö! kavajen jag beställt har inte ens skickats så det blir väl till att hoppas på att en hööks går på.... blä...

ska annars försöka plugga lite bättre än jag gjort dom senaste dagarna. måste komma ikapp mig! men imorn ska jag försöka åka upp till skara med lite grejjer och kolla läget med hur man lättast kör in med släp o sånt för på fredag går det riktiga flyttlasset! skoj skoj! fast till sommarn blir det ännu bättre när jag köpt riktig soffa o allt sånt! fy så bra det kommer bli! hoppas jag! :O ska iaf bli härligt med något helt eget. idag betalade jag in medlemsskap i föreningen och min första hyra!

nu ska jag försöka sova eller nåt tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback