jomenvisst!

jag är rätt nöjd med att ryssland vann. visserligen var bilan eller vafan han heter mycket sötare sist han var med när han var en outsider. men jag säger bara en sak- PLUSHENKO!!!!!!! rakt i mitt hjärta! I löööv him! o så är han med här! fast det visste jag ju sedan semin. men ändå.. åhhhhh sån kärlek!


har pysslat o donat idag. fixat klart min powerpoint till nordens arkredovisningen, inte helt bra men det får duga. städat lite med eftersom mams kommer hem i veckan. nu ska jag gå o lägga mig så jag orkar funktionära hela dagen imorn, sen rida mejram och till sist åka till skara. puh!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig helg! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback