smågrisar är det bästa som finns!!!

idag var vi på världens bästa studiebesök!
vi var först iväg på fiskodling o sen till sötåsen för att få lite ko- och griskunskaper. o lite får typ. och korna var ju skitsöta o hade det bra, men smågrisarna! OMG!!!! jag måste verkligen ha grisar! vi fick hålla i små söta korvar födda IGÅR!!! o dom var så underbara! så sjukt underbara! jag är så kär! :D

imorn tiiiiiiidigt åker jag till nordens ark där jag, karin o robin ska göra våran minipraktik, så jag återkommer på fredag. hoppas på att deras internet räcker så långt som till där vi ska bo, men det märker vi väl... ska iaf bli skitkul att komma dit och se hur det händer o fötter! o hoppas på att få njuta av lite bäbisar där med, tex pudukidet! ohhh!!!

gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska bli spännade o höra vad hur du har haft det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback