tentor o fest o snart slut!

vi fick våra tentaresultat i veckan, klarade bägge! WOOHOO!
fattar inte att jag kan ha sånt sjukt bra flyt och kunna ordbajsa mig till vettigheter när det gäller. jag hade fan inte läst nånting alls till mikrobiologin o jag hade ändå flera poäng till godo! tänka sig! biokemin vet jag inte hur det ser ut, utan bara att den är klarad. ska bli intressant att få tillbaka den. samtidigt så är det slut på slappandet på tentor. från och med hösten ska vi ha en flergradig skala, så då gäller det att visa framfötterna mest hela tiden. dock tänker slu tala om för oss att om vi skippar en tenta så kan vi inte få mer än 3 (lägsta godkänd) på omtentan. men jag, och många med mig, är hyffsat säkra på att dom faktiskt inte har någon rätt alls att göra så, så vi får väl se vad som händer...

nu är ju allt nästan slut också, bara nästa vecka kvar. 2 redovisningar. satt o försökte få ihop den om praktiken igår men fyfan så svårt det var, jag vet liksom inte vad jag ska säga alls? vad som är viktigt som klassen inte redan vet efter våra besök där... jobbigt jobbigt! sen har vi mikrobiologin som känns helt åt helvete tror jag.. vet inte alls hur jag o marie ska få ihop den, men det löser sig säkert. :P

sen är det sommmarloooooooov!
jävla skit! verkar inte som att jag fick nåt jobb på 4Hgården, för dom har inte hört av sig dom jävlarna! har sökt jobb på lidl i alingsås också o har väl ett eller två jobb till jag tänkte kolla på men jaa.. blir en sjukt fattig sommar och en ännu fattigare resa till usa. :P

igår var det sista puben på terminen för oss här i lilla skara. tänkte slå på stort o faktiskt gå på skiten! woohoo! förfestade på fame factory med glada klasskamrater och lyckades få till min grogg på ett alldeles perfekt sätt, sjukt god med lime smirnoff och tranbärsjuice! mumma! sen vidare till puben där det var alldeles sorgligt! det var tydligen jättemycket folk där, själv hade jag tänkt att attans så lite folk det var. :P så olika det kan bli! när jag väl var hemma igen efter en ensam promenad genom skara insåg jag att jag faktiskt var rätt så mycket fullare än tänkt och undrade lite för mig själv om VARFÖR jag satte mig på trappen o drack vin med emelie när jag ändå bara skulle hem? nåja. smart kan man vara andra gånger. hällde i mig en halvliter vatten och några mackor o somnade till Jay Leno o kunde vakna hyffsat pigg imorse! folk var lite irriterade på mig som lyckades vara så fräsch idag. moahahaha. ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra jobbat! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback