utfodring av djurparksdjur is my shit

kom på att jag hade en till grej att skriva om!

fick reda på resultatet på utfodringstentan idag. den var i två delar, den andra delen behövde man bara svara på om man ville ha 5a och handlade om utfodring av zoodjur, resten var lite diverse och vad den krävde vettefan!

hade iaf 87% på första delen- hade gärna haft bättre men vafan. det duger. men på andra delen hade jag 100%!!! jag som inte alls var nöjd med svaret på den frågan, kändes så spretigt o svårt och att jag inte svarat på allt hon ville ha svar på! Vi hade en dansk veterinär som lärare i djurparksdjursdelen, som jobbat på köpenhamns zoo bland annat och som är ruskigt duktig på utfodring till zoodjur. Och i mitt mail med resultatet hade kursansvarig skrivit att jag imponerat både henne och veterinären med mitt svar.

GÖTT JÄVLA MOS! :)


Ska jag bara fixa mig min 4a på fysiologin på torsdag.. vilket jag inte kommer lyckas med om jag ska sitta här o skriva oviktigheter! :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till bra resultat!! Woohoo Lizan rules..



Du e ju lika fyndig som din bror med nya "kaknamn" dessutom :P

2008-11-18 @ 01:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback