halloween på skaravis

veckan har flutit som veckor brukar flyta. var inte på min tenta, skriver omtentan istället. har bara ångest över att jag inte lyckats plugga till den. och idag fick vi hemtentan från helvetet att skriva tills torsdag i nästa vecka. hopplöst mastig är den! :(

i måndags hade vi näringslivsdag som var tråkigare än väntat men även roligare än väntat! vi fick höra vad första årskullen gör nu, och det var lite lätt deprimerande men skitsamma. det får lösa sig helt enkelt. sen fick vi höra vad en av våra pblhandledare gjort o lite om mastern som finns på liu. den verkar sjukt rolig faktiskt. och han var sjukt rolig. han verkar inte alls rolig, men när han fick stå där så vips! ;) vi hörde på nån mer också men jag minns inte vem? jo en tråkig djurskyddsinspektör. men hon pratade inte så länge tack o lov. o så tillsist en annan djurskyddsinspektör som bara pratade om en miljon olika platser han varit på i världen på olika seminarier. gäääääsp vad tråkig han var. blä. sen träff med manvargarna för att få koll på det sista inför redovisningen på tisdagen, sen festmöte vid 18.. puh! mycket att göra!

tisdagen hade vi pbl först. och blä. som vanligt. bara bläääääää. jag kräks på dom!
sen redovisningarna. gick bra och allas var tillräckligt intressanta för att orka lyssna på. amazing! ;) fick massa roliga frågor på vårat där jag fick låtsas att jag har sjukt bra koll. ;) men jag gillar vårat arbete, jag är ruskigt nöjd med min del om inte annat. slutade 16 vilket var bögsent. sen gjorde jag nåt, men minns inte vad? jo säkert att jag o emelie var o handlade inför halloween. sen på kvällen hade jag hedda o christoffer filmkväll. började med ugly betty och gick sedan över till the mist. ganska så underhållande film faktiskt men slutet var helt vidrigt. alltså inte dåligt, utan hemskt. :( trevlig kväll som dock blev alldeles för sen. blev kvar utanför o pratade med christoffer först, sen uppe på msn till efter 1. helt hopplös är vad jag är!

onsdag var hästfoderstatsberäkningar. jag gillar ju inte våran hästfoderlärare, hon är värdelös typ. men på något sätt lyckades hon veta att jag kan det där med att räkna foderstater. vi skulle vara i två grupper o jag ville vara i den tidiga gruppen men hade ingen att byta med. men läraren sa på tisdagen att jag fick komma på förmiddagen ändå eftersom jag var självgående när det kom till hästfoderstat. haha. hur lyckades hon komma på det? det är ju visserligen sant. räknade för hand hur mycket som helst, utan en massa fusktabeller, MVG i foderkurserna under dingleåret och ++ på alla foderdelar på hästskötarexamen.. o har räknat på dator varje år sen dess åt amanda o andra hästar. ställde klockan på 8 och vaknade sedan 9:47. stirrade på klockan och insåg att larmet fortfarande var på snooz.. jag hade alltså snoozat i 1 timma och 45 minuter utan att komma ihåg att klockan ringt en endaste gång. starkt jobbat! :D la mig o sov lite till och gick sen på eftermiddagspasset. och det var verkligen det tråkigaste jag varit med om, och jag tror inte att någon lärde sig något. det var skittrist för oss som kan och alldeles för virrigt för dom som inte kunde. menmen. vi fick våra hemtentor också. tack o lov så kikade jag inte i den då...

sen ner till smedjan och göra fint där. massa pynt och massa fint blev det! laddad till max åkte jag hem o åt o bytte om o cyklade iväg till emelie o co. fick hjälp med håret o fick ordning på sminkningen och cool blev jag! tyvärr har jag ingen bild med tänder som inte är suddig. men men.. så kom det folk o förfesten var kul. gick extra tidigt till smedjan för att njuta av det så länge som möjligt! i början av kvällen fick jag höra min musik som jag kämpat med som faaaan. sen bytte dom för folk ville ju höra vanlig musik. blir så trött på sånt. kan man inte offra sig för temat? :P

hade en ruskigt rolig kväll med massa skratt o dans som vanligt. hjälpte till o städa vid stängning eftersom jag lovat att göra det när vi pyntar. väntade sedan på karin så att vi kunde gå på efterfest ihop. den var dock något avslagen och en person i korridoren var inte så glad så den blev även något kort. dålig stil säger jag! ;) kunde som vanligt inte sova det första jag gjorde så jag kom väl i säng kvart över 4 eller nåt. hårt liv man lever men vi var ju lediga idag så. gick upp lite efter 12, degade ett tag o sen iväg till skolan för lite plugg. så träffa frida vid pizzerian, beställa pizza o gå till munken för att köpa cola o godis. och vem möter vi där? jo bert såklart! :D eller ja, han skulle köpa bingolotter när vi gick. COOOOLT! min första riktiga bert moment. ;) sen såg vi på stardust och bägge blev trötta på livet över hur vackert kärlek kan vara, så cold case som också var alldeles känslosamt för att tillslut få se criminal minds. bra avsnitt som fan tills slutet som blev världens antiklimax. :P

imorn äre plugg på förmiddagen, sen kanske förbi skövde innan det är eodfest på kvällen. o så fyller jag år med. woohoo! :)

sexy mother fucker?  utan kängorna dock, som var pricken över i...


klockrenast på stället


Kommentarer
Postat av: Marie

Verkar ha haft en händelserik vecka.. :D

Jag vill oxå klä ut mej o va så där snygg!!

Hoppas du får en kanonbra födelsedag!!

2008-10-24 @ 00:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback