det där med borden och måsten

Jag har ju skrivit att jag är helt jävla värdelös på att göra sånt jag borde göra, men grym på det jag måste göra. Likaså idag. Var i skolan länge o väl o pillade med projektet och skulle sedan hem o läsa arbetena vi ska skriva reflektioner på. Det gick ju bra! Jag stoppade istället looney toons i gamecuben och spelade bort några timmar....

Sen gjorde jag iofs ett borde och ett borde/måste. Jag städade badrummet och fixade iordning efter mitt golvbrunnsrens och så betalade jag räkningar. Woohoo. Att resten av lägenheten ser ut som fan, att jag fortfarande inte läst varken genetik eller databearbetningen spelar mindre roll eller?

Ville gå på yoga imorn och tänkte göra det med, men så insåg jag att jag inte har några träningskläder här i skara. Hopplöst! Hopplöst I tell you!

Kommentarer
Postat av: Marie

Sååå jäkla typiskt att när man väl känner att man VILL göra nåt nyttigt som att träna så kan man inte... varför e det så varje gång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback