hälsporre?

Har ju haft superont i min vänstra fot ett tag nu. Har tänkt att jag säkert fått kassa hålfötter som min käre far men inte tänkt mer på det. Man tänker på att man aknske borde gå till läkaren lite nu o då när det gör extra ont men annars bryr man sig inte så noga. När ska man hinna gå till läkaren liksom? Så gick jag på stan med Ida och Lou, och berättade för Lou hur jag hade ont, varpå hon utbrister att det måste ju vara hälsporre.

Så nu kikade jag runt lite för hon hade snackat om någon tejpning. Och det man kan läsa precis överallt är hur viktigt det är med snabb behandling för att slippa långvariga/fortsatta problem och att det absolut viktigaste är att avlasta. WOOHOO! :P

Får väl ringa till den där vårdcentralen på måndag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback