vad genetik och fonetik har gemensamt

Behöver skriva massor om min gårdag, men det får bli senare! Nu måste jag ta fram min bibel och sätta fart med läsningen. igår när vi gick genom stan kom frågan upp- vad har genetik och fonetik gemensamt? Måste ju vara etik, men hur vet vi inte...

Kollade min kalender förut och fick panik över hur lite tid det är kvar tills vi ska vara tillbaka i skolan. Yikes! Det som kändes som 3 år av ledighet är inte så mycket ledighet längre. Så nu jävlar måste jag läsa. Vet inte hur jag ska sitta bara för att lyckas läsa min bibel. Den är så fruktansvärt stor och otypmlig med sin sladdriga ickeexisterande pärm... Är iaf "bara" 4 kapitel i den och ett tror jag att jag läst förut.. Nångång i ettan.... :) Nåja, ska vi se det positivt så har dom ju flera exempel med söta små marsvin! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback