går miste om mitt hjärta

Jag orkar ju som ni kanske märkt inte göra så mycket just nu. Och det grämer mig något så fruktansvärt att jag bara sitter hemma istället för att rycka upp mig. Jag vet iofs att det inte bara är att rycka upp sig. Men jag önskar att jag orkade göra det. Min lilla Mejram rids igång och jag skulle gjort det. Men nu har jag inte orkat och istället får andra ta det, inga problem för henne så. Nu i veckan skulle jag nog både orka och hinna med det, men jag orkar inte träffa folk så jag tänkte åka till Skara imorn och blir då borta till torsdag åtminstone. Och jag hatar att jag inte är ute hos henne och låter henne ta hand om mig. Nu när jag har chansen att sitta på henne o få ge henne lite kärlek varje dag. Så mycket som vi gått igenom ihop och så bara skiter jag i dessa chanser... Blä...

Såhär såg det ut i början...


Och såhär långt kom vi på våra år ihop. Älskade duktiga lilla skruttfia!


Förra sommaren fick jag hålla igång henne med uteritter, en dag var Karin och Daniel med, hade hon bara människor med sig behövde hon ingen annan häst...


Hon var sååå nöjd inne i skogen


Tog en liten galopp bort längs flygfältet, blev lite extra kär i henne då som vågade göra det helt själv!


Möta upp de gående igen


Spanar efter kompisarna

Kommentarer
Postat av: Sandra

Corro vill ta hand om dig också! Kram

Postat av: lizan

Ja!!!! Jag måste komma ut till härryda, snarast!!!

2009-08-05 @ 13:45:37
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback