insomnia

Har fått allt svårare att sova igen. Jag sover ju aldrig bra, men ibland sämre än dåligt helt enkelt. Inatt var verkligen en sådan sämre än dåligtnatt. Somnade sent efter att jag behövt tända ett par gånger och lösa lite soduku för att hjärnan helt enkelt vägrade lugna sig. Sen somnade jag äntligen men vaknade ganska snart igen. Sen sov jag korta korta perioder och drömde stressade drömmar om Wii (hmmm.. jag har inte ens spelat särskilt mycket de senaste dagarna). Det var för varmt i rummet men fläkten började klicka som den gör ibland så då vaknade jag utav det, och pga regnet kunde jag inte ha fönstret öppet. Och när regnet vräkte ner så vaknade jag ju utav det istället. Fönster i snetaket är jättefint, men världens sämsta grej!

Klockan 8 ungefär somnade jag mer ordentligt, och även om jag inte sov bra så sov jag iaf bättre från då... Är lagom pigg på att köra upp till Ljungskile för att hämta en bil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback