Snart dags!

Nu är det bara några dagar kvar tills allvaret börjar, känns helt sjukt att sommaren gått så fort och man vet ju att det kommande året kommer gå ännu snabbare! En rolig höst med två roliga kurser- Djurmiljö och Etologi 2. Djurmiljön ska bli jätterolig men den blir nog rätt tuff.. Janne har höga ambitioner så det lär vara att se till att hänga med från början. (och jag som fortfarande inte lyckats göra min genetik än.... hoppsan!) Vi skulle ner till Skåne o gå på Köpenhamns zoo och/eller Skånes djurpark, men det blir tyvärr inte av.. Själva besöken alltså! Skåne ska vi till ändå för en massa annat skoj, bland annat KC-Ranch på Revingehed och Flyinge. Det bästa är dock att vi ska bo i Falsterbo!!! :D Havslukt i 4 dagar!!!!!!! Underbart!!!!!!!!!! Sen så ska vi på det efterlängtade studiebesöket på Scan. Låter väl egentligen lite fel att säga att det är efterlängtat, men det är det ju! Ska bli riktigt spännande att få se hur det ser ut där och hur allt går till, vare sig de skärper sig lite extra för att de har besök eller inte. Enda tråkiga är att jag kollade schemat nu, han har skrivit att vi börjar 8:15 så gott som varenda jäkla dag!!!!! :( Hoppas att han bara bokade så tills vidare, men att vi egentligen börjar 9:15.... :P

Etologin kommer säkert också bli tuff men det är ju det som är roligast! Ska bli kul att äntligen få fördjupa sig lite och inte bara flumma runt... Sen blir det jul och vips så är det dags för resan till Kenya! SOM jag längtar! Sen är det ju exjobb, vilket mest genererar ångest än så länge... Vad tusan ska man göra egentligen? Finns ju så mycket, hur ska man kunna välja? Sen är det helt plötsligt klart... Scary!


Blev en lunch på Milan idag igen, sen en snabb solning innan jag gick hem o somnade på soffan istället för att gå ner till Christoffer.. :P Kom dit tillslut o vi fick klart vårat talskrivande inför Grisfesten. Känns helt OK o inte alls lika läskigt längre nu när man har lite koll på läget! :) Har köpt skor också, egentligen inte alls vad jag tänkt men jag har kikat på dem på skoaffären i Alingsås länge nu, de har vart på rea ett bra tag o nu var det 20% på reapriset, som redan var 50%... Hush Puppies som var riktigt bekväma när jag provade dem i affären, väl hemma var det inte lika skoj men det löser sig. Inte de coolaste skorna direkt heller men bra kvalisort så ja...




Förresten så kom ju allt mitt smink med, här är en bild på alla ögonskuggor... Löööövli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback