the city

i total brist på handlingsförmåga och ännu en dag som spenderats till 99% i min säng så gav jag mig på the city. har inte orkat se mer än något avsnitt innan och istället för att ligga o glo o få ännu mer panik så ja... Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Inte alls lika bra som the hills var men det funkar och man blir rätt sur även här. Allie ÄR toksmal och jag tycker att hennes reaktioner på det hela med Kelly talar ett rätt tydligt språk, men vad fan vet jag. Olivia ÄR en bitch utan dess like. NEJ ni kan inte lita på någon av era pojkvänner. Typ. Däremot har Whitney världens finaste soffa!

Tyvärr hittade jag ingen bra bild på den, färgen är mycket snyggare egentligen, ser det ut som på tv iaf...



Nu ska jag väl återgå till att inte göra någonting alls och försöka tänka bort min huvudvärk som börjar likna en sån där det känns som att huvudet tänker dela sig mitt itu när som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback