Skorna med stort S

Jag såg framför mig hur jag skulle gå runt hela hösten o vintern i ett par snygga kängor med nitremmar eller så på. Jag såg dessa drömskor i en bildtråd på buke och fick reda på att de såldes på Monki. Den helgen åkte jag in till gbg men hittade inga kängor. De var såklart superslutsålda och jag fick försöka hitta annat. Jag hittade dock inget annat så jag började kika på tradera och blocket. Tillslut fann jag dem! Ett par i rätt storlek på tradera, så jag budade väl och lyckades kamma hem dem! 600:- blev det och säljaren var ruskigt snabb. Tack vare min time out jag tog igår kunde jag hämta dem innan jag åkte till Skara. Provade dem i bilen och japp, de satt perfekt. Gött jäkla köp måste jag säga! :) I lööööv them!


Kommentarer
Postat av: Marie

Fan vad snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback