dessa i-landsproblem

så var det dags för beslutsångest igen!
inte för att jag egentligen kan sitta här och fundera över vilket jag ska göra, för det borde vara solklart.. men ändå... :P

vi har påsklov och sen 3 veckor schemafritt då vi ska jobba med projekt. tänkte att det vore najs som fan att åka till usa då. pratade med pappsen förut som nappade direkt. Kollade kalendern och insåg att vi har två veckor, sen trandans, sen två veckor till. Vi har 3 sittningar/år på skolan, o förra året gick jag ju inte på något alls, och nu när jag det här året gör det så ångrar jag som fan att jag inte gick mer då, för det är ju skoj som tusan! jag har ju dessutom panik över hur fort tiden går o att jag snart är färdig o vafan gör man då? jag trivs så bra här för det är så tryggt o säkert. och att få festa med underbara vänner o äta god mat o dansa till rolig musik är ju så skoj! dessutom är ju bandet som ska spela en specialare o dom försvinner ju ifrån oss nu till våren också... det är så få helger jag är här så jag vill ju vara med på allt jag kan vara med på!

men då kan jag ju inte åka till usa! jag kan troligtvis inte åka dit i sommar, även om jag vill. eller jo det kan jag. men jag behöver egentligen vara hemma o jobba (o där kommer vi till nästa problem, se längre ner) o dessutom umgås med föräldrar o allt sånt. men samtidigt- såååå najs att åka på sommarn o få lite SOMMAR o hänga med bror o marie osv. inte för jag vet hur dom ska göra i sommar, men ändå!
åker jag inte i sommar blir inte nästa tripp förrän julen, om jag inte åker nu då.. alla är hemma i april vilket hade varit kul det med såklart. SÅ skönt med ett avbrott i allt även om jag skulle få plugga massor när jag är där. är såklart grupparbeten o det finns fler som gärna hade jobbat "bortifrån" men ändå. kan ju bli klurigt. o dessutom missar jag en massa ridning som blir svår att ta igen.

så vad gör man? jag KAN väl inte banga att åka eller?

sen så nästa problem då. jobb. finns ju fan inte ett enda jävla jobb att söka till sommaren. hur bra känns det? nån som sitter på något "lagomt" jobb till mig? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback