sängtest

Karro har börjat blogga igen o så hade hon lagt upp det här.. o jag kände genast att det var precis vad jag behövde innan jag somnar!!! Så nu ligger jag i sängen, helt jävla slut efter 2½ dagars jobb på eurohorse (reppar mitt program såklart) och kikeri på tävlingarna.. o så timmarna i stallet idag med. o alla timmars sömn jag inte fått... osv... imorn ska jag först sova, sen hinna plugga o städa innan jag åker till stallet för programridning o sen lektion. ska bli sjukt kul! det första o sista alltså! ;)


HAR DU:
Ett förhållande: nixpix
En bästa vän: Jo det vill jag nog påstå tror jag.. eller jag vet inte.. dom är kanske fler än en...
Haft ett seriöst förhållande: ja. både tyvärr o inte! :D
Dejtat en av dina bästa kompisar: Dejtat o dejtat.. men vi kilade stadigt en sväng..
Blivit kär vid första ögonkastet: några gånger sådär
Fått ditt hjärta krossat: ja. fuck him! eller dom!
Skrikit åt en lärare: inte vad jag minns (förutom dramalärare), däremot har jag rivit sönder mitt schema o kastat det på min studierektor på gymnasiet....
Kysst någon och sedan ångrat dig: det har hänt ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: hehehhehe nej?
Några smycken som kostat över 1000 kr: jag tror det!
Snusat: ja. ella lurade i mig för att min allergichock skulle lindras. det funkade!
Rökt: jovars...

DAGENS:
Klädsel: jeans, långärmad tröja o programtröja utanpå.. i stallet bytte jag jeansen mot ridbyxor o drog på mig en väst med...
Smink: foundation, rouge o mascara.
Frisyr: gjorde nån fläta i luggen o så toffs.
Låt: hm.. jag är en vampyr!!!
Vill ha: En GP-häst (och då menar jag inte GP som i tidningen, utan som i Grand Prix)
Sjuka: onda muskler o trötta fötter
Drog: hästar
Saknad: familj, vänner, hästar, SOLSKEN och shopping i cali...
Köp: inte ett jota trots eurohorse!
Godis: choklad o fiskar!
Attityd: WOOHOOO! pepp som fan!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: jag har förträngt den tanken!

FÖRSTA:
Bästa kompis: jenny, christopher, catta, martina eller lina.. vet inte hur man ska se på det hela!
Bil: s60 d5. it's my best friend! :D
Kärlek: christopher. om han gills! :D annars vettefan!
Husdjur: kaninen Micki (o ett par dagar efter vi fick honom så kom även hans bror Musse, som tyvärr dog av något mystiskt inte så långt senare)
Semester: eh öh... jadu.. vi bodde i new jersey när jag föddes o flyttade till sverige 1½ år senare.. vet inte om vi hann med någon semester innan det, annars kanske första gången vi åkte tillbaka till usa efter vi flyttat hit?
Jobb: barnflicka hos grannarna? eller näää.. VM i friidrott var före! sålde program osv. officiella souvenirtältet eller så..
Köpta skiva: kriss kross! :D :D JUMP JUMP!
Piercing: tragusen var först!
Konsert: Paul McCartney! Föräldrarna som släpade med oss! fett med ball! ;)
Fylla: Första rejäla fyllan var avslutningen i 9an.. den slutade i flera dagars bakfylla på mitt första hultsfred.. illa!

SENASTE:
Personen som smsade dig: Tina som jag rider med
Personen som ringde dig: Hanna som jag rider med
Personen som du ringde: Lena min ridlärare (ser vi ett mönster här eller?)
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Säkert min käre mor.. eller på skoj till agneta typ igår...
Bilfärd: tidigare ikväll när jag skulle hem från stallet.. masssssa snö.. tog sjukt lång tid!
Filmen du såg: wallander som gick ikväll.. tittade inte så noga på den dock.. annars batman begins tror jag.
Gången du grät: igår när brink o briar plockade hem küren.. briar.. denna häst!
Måltiden: icapizza :D

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: jag skulle vilja, men tror inte jag skulle våga ta klivet ut ur planet....
Våga hoppa bungyjump: samma där.. att kliva av liksom... huga!!!!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Beror på vad man menad med väldigt mycket. helt grön på hela kroppen- tveksamt. mycket som i kat von d- mer troligt.
Kalla dig själv lycklig: tyvärr inte.
Hellre ta bilden än vara med på den: ja! mycket hellre ta än vara med!
Kunna gråta över en kille: been there done that
Kunna gråta över en tjej: samma samma
Ljuga för någon: aaaaaldrig. ehhehehehehehehe...
Kunna springa 50 mil: I wish!!!! eller nä, jag wishar nog inte ens! 50 mil?????? det är inte nån jävla översättning från 50 miles?

VAD:
Gör du just nu: myser i sängen! woohooo!
Ska du göra imorgon: rida fifi på programridningen, LB:1, o sen rida Mejram på lektionen! O så en massa annat med..
Säger du till dig själv när allt känns svårt: jag har inga bra saker att säga till mig själv då
Tar du med dig in på bion: beror på om jag är i sverige eller usa.. men alltid en dricka!
Är det för färg på dina byxor: den som inga byxor har, han får gå med rumpan bar!
Är det för väder hos dig just nu?: snö snö snö o mer snö! fast jag tror att det slutat snöa..
Skulle du göra om du vann på lotto: summorna man kan vinna är ju rätt varierande. vann jag en drömvinst skulle jag köpa en häst, säkert inte jobba alls utan vara i usa alla lediga stunder tills jag pluggat klart o sen vara dressyrtant på heltid ett tag där borta.. plugga mer. plugga massor!

SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. täcke
2. 
3.

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: beror på vem det är o varför
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nja, mindre än en vecka sen men inte den här veckan.
Använder du huvtröjor: oh yeah! löööv them!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ja. en septumpiercing och en snygg hästtatuering..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: ofta mer motsatta!

VAL:
Solnedgång eller soluppgång
Sommar eller vinter
Vilken ålder har varit bäst hittills: 23
Sov på sida, mage eller rygg: sida/mage först.. men gärna en sväng på ryggen med...
Kramar eller kyssar: kramar såvida kyssaren inte är grym på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback