Snabba svar - vilket dressyrprogam?

Ok, nu behöver jag hjälp.
Jag ska (förhoppningsvis) vara med på seriedressyren på GFRK den 1e februari. Jag tänkte bara rida ett program eftersom det är första tävlingen med Lasse (förutom hemma) och jag är så nervös o blablabla. Jag har hela tiden tänkt rida en LB:2, det känns som en lagom nivå egentligen. Men jag har även LC:2 att välja på. Och LC:2 ser så enkelt o bra ut. Det är så kort med så man orkar med att rida det! ;) Men samtidigt känns det lite trist att bara ge sig ut på en LC:2... Men så hade det ju kanske hjälpt tävlingsnerverna en hel del att veta att man rider något lättare. En bra början så att man kan koncentrera sig på nerverna istället för att ångesta över programmet? Visserligen är det ju en hel del övergångar i det programmet, och det är inte alltid våran starka sida (övergångar uppåt iaf) men det vet man ju iaf om!

Vad tycker ni?

LC:2
http://web.telia.com/~u85907774/dressyr/program/LC208.html

LB:2
http://web.telia.com/~u85907774/dressyr/program/LB203.html

Kommentarer
Postat av: Marie

jag fattar inget.. så jag kan inte hjälpa dej. :(

Postat av: Sandra

Tycker definitivt att du ska delta! För då får jag mer motivation till att gå dit och titta :) Skulle gått dit i söndags egentligen på första delen av serien då jag ville se Pias Uba (dock med annan ryttare då P är i amerikat). Men jag var för lat helt enkelt. Jag är också för lat för att titta på programmen. Hade de varit de gamla så hade jag utan tvekan röstat på LB, men nu vet jag ju inte.

2009-01-20 @ 15:59:19
URL: http://lillaspoketlaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback