statistiken stämmer inte

vi fick våra tentaresultat häromdagen. helvetestentan från mount doom alltså. det känns iofs som att jag sagt det om alla hemtentor nu! :D men de har verkligen bara blivit värre o värre, men ändå så tycker jag SÅ mycket bättre om hemtentor!

statistiken är det jag pratar om alltså. är inte 100% säker på att jag kommer ihåg rätt kod, men resultaten är inlagda så jag vet att jag fick en 4a iaf. vilket jag EGENTLIGEN är nöjd med, jag ville ha minst en 4a från början, gärna 5a. men sen när jag väl satt med tentan så fick jag ju sänka det till att bli godkänd. men sen när tentan var inlämnad så kändes det ju ändå bra. men 5a var ändå bortom hoppen. och nu till den dumma jävla statistiken som inte stämmer... OM jag hade koden jag tror att jag hade, så var jag ETT jävla poäng ifrån att få den där jävla 5an!!!!!!!!!!!!!

så då var jag 3 poäng ifrån på fysiologihelvetet och nu 1 ifrån på statistiken.
SJUKT irriterande!



nåja.
imorn börjar allvaret igen.
blä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback