Min blivande make

Det är inte så konstigt att jag är ett fetto. Jag tycker helt enkelt alldeles för mycket om saker som smakar gott! ;)

En vecka sen drog jag med mig Marie till flygplatscafét. Ääääälskar deras grilled cheese...




Sedan så drog Marie med mig till hennes favvoställe BJ's. Där började vi med typ avocadovårrullar- sjuuuukt goda!




Jag fick en gigantisk margarita också.. Smo safft!!! ;)




Marie drack öl istället




Sen delade vi på en skitgod pasta och en skitgod grillad macka...




Och sen vart jag tvungen att prova deras efterrättsspecial- pizookie. Tog oreovarianten som var det godaste jag ätit i hela mitt liv tror jag- så jag bestämde mig helt enkelt för att gifta mig med den. :)




Sen häromkvällen åkte vi ner till mjukens jobb o hämtade upp honom för att sedan ta oss till Ruby's o dricka milkshakes o äta burgare med pommes o ranch (pommes o ranch är det jag äter mest av här tror jag). Igår tog vi oss en cold stone till efterrätt (fast jag orkade faktiskt inte äta upp min). Idag var vi på PF Changs o åt middag med två vänner till M&M innan vi gick på bio. Ruskigt god mat IGEN så det blev alldeles för mycket IGEN... Och så mojiton till middagen då, och colan efter det, och popcornen och colan på bion..........


Nåja.. Vi var iaf o hikeade i bergen en svänga idag... Alltid något... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback