pistoler

Idag bar det äntligen av! Min bror fick visa upp sina skillz med vapen och jag fick prova på det hela. Först lite gevär eller vad det heter och så ett skott med pistol. Geväret var rätt så skoj, men det var tungt.. :P Lyckades pricka rätt bra med det dock. Woohoo! Pistolen var INTE min grej! För mycket kraft i och för mycket eldmoln framför en.. Blä! Men jag prickade med det också! :) Kan även säga att alla blev rätt så "shit" när min bror bestämde sig för att skjuta lite hagelbössa... Jäddrar i min lilla låda säger jag bara!!!

Pistoler är dock inte min grej alls, var ju framförallt pickadoller det sköts med där inne, och varje gång jag hörde ett skott så fick jag faktiskt på fullaste allvar ont i min själ. Det kändes som att det liksom brände till i den för varje pang. Sjukt obehaglig känsla måste jag säga.

Fotobevis








Kommentarer
Postat av: mjukbror

För framtida historiker tillägger jag att geväret är en Ruger 10/22 (kaliber .22LR) och pistolen du skjöt är en Glock 23 (kaliber .40S&W) :)

2009-07-09 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback