Triumf vs GB

Äntligen är sommaren här och sommar betyder ju glass! :D
Nu är jag visserligen en sån person som tycker att det ALLTID är glassäsong. Det är aldrig för kallt för glass liksom! :D Men nu känns det mer befogat! ;)

När jag ska köpa glass köper jag helst B&J såklart, men är jag mer sugen på banana split eller så så är det ju vanilj som gäller. Då köper jag helst Triumfs gammaldags gräddglass vanilj, den är ljuuuuuvligt god! Häromdagen köpte jag dock ett sånt litet pappaket med gräddglass från GB, också gammaldags vanilj. När jag handlade tänkte jag mest att jag inte behöver ett helt stort Triumfpaket så då är det ju billigare att köpa det lilla. Idag ångrade jag det!

GBs glass är inte i närheten av Triumfs! Mer Triumf åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback