bakom kulisserna på bukefalos

jag har flera gånger skojjat om att jag borde blogga om vad som händer bakom kulisserna på buke. vi moderatorer ser ju mycket mer än alla andra såklart. och ibland kliar det verkligen i fingrarna.

men what happens bakom kulisserna, stays bakom kulisserna! :D


min dag har varit rätt tråkig. var segstartad som fan men kom tillslut iväg till skolan. satte mig med hemtentan och fick en del gjort. sen dök agneta upp, och så emelie. fick ännu mer gjort! det är något med just det grupprummet och vi tre alltså! ;) sen skulle vi gå o fika med fredrik men så insåg jag att jag ju hade tvättid! och det var AKUT dags för att tvätta lakan o sånt! så jag fick snällt pallra mig hem istället när de gick iväg på roligheter! kändes dock på ett sätt bra, tänkte att OJ vad mycket jag skulle få gjort! få klart hela hemtentan o vara lycklig resten av helgen!

men som vanligt när jag har storslagna pluggplaner så blir det inte riktigt så! ;)
fick i första vändan tvätt o satt sedan vid datorn... insåg att jag var VRÅLHUNGRIG! inte så konstigt eftersom jag bara ätit frukost o klockan var runt 17... väntade tills jag kunde sätta i nästa omgång tvätt o cyklade sen iväg till munken.. köpte min sweetchilisås jag behövde o en liter mjölk. var sugen på GB Gräddglass med chokladkross men tänkte bara kika på hägen daszen också.. o då såg jag det! BEN O FAKKING JERRYS! köpte mig en cookie dough i rena förskräckelsen! ;)

har sedan suttit här på mitt arsle. några turer ner till tvättstugan (ska bli såååå gott att krypa ner i nybäddat!), lite äta, lite fix, lite trix.. men ingen hemtenta. :P

gick in på min favvotjockisaffär också. dom får ju inte nya kläder lite nu o då, och jag vill ju alltid ha nya kläder. och ska jag vara hemma över påsk o inte åka till usa behöver jag en ny klänning till trandansen. inte för att jag egentligen behöver en till klänning, de två jag köpte i somras har jag använt två gånger var. var sin gång i vegas, och på var sin sittning. jag ääälskar dom klänningarna och borde använda dom mer, men det finns liksom inga tillfällen? o det känns ju trist att ha samma klänning man redan haft på en sittning också...

iaf. dom hade ju fått in nya klänningar. 3 som jag fastnade för direkt. vad tycker ni?






Kommentarer
Postat av: Marie

översta o underst va mina favoriter!

Postat av: lizan

samma här!!! Den i mittten är finare om man kan zooma in... fast när man zoomade in på den översta så var den inte lika fin längre...



underst är ju lätt coolast men lär inte sitta lika snyggt...

2009-03-06 @ 10:06:19
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Siram

Den översta gillade jag jättemycket! Den var väldigt fin! Det vore kul att veta vad som pågår på Buke som man inte vet om. :D

2009-03-06 @ 12:02:05
URL: http://siram.blogg.se/
Postat av: Sandra

Första klänningen - Fin och skulle nog passa dig.

Andra klänningen - Gräslig, enligt mig :P

Trejde klänningen - Inte lika gräslig som tvåan men långt ifrån lika fin som den första. Tur att smaken är delad ;)

2009-03-07 @ 21:09:19
URL: http://lillaspoketlaban.blogg.se/
Postat av: Sara

Den första är jättefin! Jag gillar iofs trean, men den är precis ett sådant köp som jag gör ibland när jag nätshoppar och när jag sedan provar så inser jag finessen med fotat ur en vinkel och nålat i ryggen typ... Tältvarning om boobsen skall få plats alltså. ;-) Så du behöver ju inte göra om mitt misstag (eller tja, snarare minA misstag, är ju inte direkt en gång heller för den delen). :-D



F.ö tycker jag det är TASKIGT att skriva en sådan rubrik och inte bjuda på lite skvaller. ;-)

2009-03-08 @ 10:53:20
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Postat av: lizan

Jag är rätt taskig! ;)



Fast den här affären gör ju kläder för tjockisar, så det är meningen att kurvor ska få plats! På hemsidan ser man ju bild både framifrån o bakifrån, ser ut som att det inte är nålat men det vet man ju inte... :P Men visst kan man behöva lite åtdragande strumpbyxor under, hehe... :D Första klänningen skulle sitta bättre, helt klart.. Men det blir nog 3an ändå, har redan en klänning i samma typ som ettan, o "finklänningar" använder jag för sällan.. Trean går ju att använda på krogen!

2009-03-08 @ 11:41:49
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback