california

åh vad jag saknar det!
varför bestämde jag mig inte för att flytta till usa innan jag skaffade mig flera omgångar av nytt liv här i Sverige?
jag saknar min familj, jag saknar solen, jag saknar chillandet, jag saknar the oaks, jag saknar panda express, jag saknar coffee bean & tea leaf, jag saknar tamara o hästarna.

jag vill verkligen inte vara såhär delad mellan länderna.
blir lite ledsen varje gång jag läser maries blogg o dom hittat på något skoj. jag vill också vara där.
egentligen handlar det säkert bara om att vilja bort från verkligheten här men må så vara.

tror inte att det blir någon resa dit över påsk. jag orkar inte åka dit o vara stressad och inte hitta vara där o njuta utan bara åka dit o åka hem igen. vilket suger. men jag vet inte. svårt att bestämma sig...

piss!

Kommentarer
Postat av: Elin & Sally

Du får åka till USA och kämpa lite för djuren där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback