more meltdown

Fick ännu ett litet bryt igår hehehe. Men nu får det vara nog med det och jag ska sluta vara negativ och bara tänka undrbart positivt hela tiden! Eller inte.... Men jag ska iaf låta bli att lägga energi på ovettiga saker! ;)

Jag blev bara så ruskigt irriterad på folks ruskigt tråkiga attityd. Kan inte folk bara visa respekt för varandra, bete sig som folk och inte bara tänka på sig själva?

Hur irriterad jag blivit på själv över hur mycket negativ energi jag lagt på skitsaker de senaste dagarna ska vi nog inte tala om... Inte heller hur irriterad jag blev över att låta så jävla präktig OCH skylla allt på mr mr nu igen. Haha.. Jag SKA lägga in mig på nåt psykhem snart, jag lovar!


Annars har mina dagar varit grymma. Två lyssningar på Jane Goodall, ett seende av kronprinsessan Victoria, ett besök på Nordens Ark utan att se ett endaste litet djur, en rolig fest och en lyckad pluggsession! Mer om det en annan gång dock... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback