goodies for meee

Ahhh vad gött det är att få en massa fina saker hem! :D

Först kom sminket! Mitt efterlängtade smink! Provade mina nya foundations nu när jag hade de riktiga burkarna och japp, perfekt!!! :) Får ju blanda två olika nyanser nu, och köpte två utav varje. Den jag ska ha underst i intensiv och semi-matte och så den jag ska ha på det i semi-matte och original glo (som ska ge en lyster). Hittills har jag bara kört med semi-matte och o-glo och åhhh så fint det blir! :)

Rougen jag köpte är nästan exakt på pricken vad jag ville ha- funkar väldigt bra med andra ord! :) ögonskuggan är HELT fantastisk! Highlightern Champagne kan få vem som helst att känna sig glamourös och allt verkar helt enkelt vara för bra för att vara sant! Min nya kabukiborste är dessutom såååå mjuk o härlig. Så nu vill jag mest bara köpa mer... :P Köpte ju två lipbalms också med färg, men inte så mycket färg som ett läppstift. Den ena blir riiiiiktigt fin med ett läppglans över, även där precis som jag ville ha det. GÖTT MOS! :)

inte ens 500:- för allt detta, inklusive frakten till Sverige. Foundationsarna lär räcka i uppåt ett år, rougen lär aldrig ta slut (fick den brunare gratis... får nog sälja den dock, inte min grej!), och inte det andra heller för den delen... :P


De stora burkarna är dessutom större än de ser ut... De små är ungefär som en 5krona i diameter...

Jag är en lycklig människa nu. Iaf ett tag, innan jag hunnit prova allt och fått använda allt ordentligt.... ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad roligt med smink! Vartifrån beställer du? tips? antar att det är mineral?

Jag är sjukt nyfiken men totalt rudis så har ingen koll.

Den bruna får du gärna sälja till mig om du vill, men då kräver jag personlig leverans och fika i stallet. ;-) Jag kan Inte ha rosa toner alls - grisskär som jag är i vanliga fall. :-D

Postat av: lizan

everydayminerals.com (fast säg inte till Chrille att jag tipsade dig om sidan ;) )



vilken bra deal att få fika, stallhäng och pussa Battis mot att man slipper våndas över att man har en felfärgad rouge hemma! Så när ska jag styra traktorn mot Säve? :)

2009-11-14 @ 00:41:00
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Sara

wiiiiie! Lovar att inte skvallra ;-)



Tja, när passar det dig? Jag har ju ganska nära kan man ju säga. ;-)

2009-11-15 @ 14:26:38
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Postat av: lizan

Jag får kika lite närmare på det, men det måste bli en fredag, lördag eller söndag eftersom jag inte är i rätt krokar andra dagar.... :) Om två veckor kanske? För nu till helgen är jag i Skara hela helgen o festar.

2009-11-15 @ 23:04:34
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback