Röd, deluxe version

Nej, det är ingen särskrivning i rubriken, det står bara på engelska! ;)

Strax efter jag tittat noga på allt mitt fina smink får jag ett sms från DHL. De talar om för mig att jag ska hämta ett paket på Pressbyrån här i Skara, kom dock aldrig iväg och fick det gjort så jag var där på lunchen idag och hämtade mitt älskade deluxepaket av Kents skiva Röd. Och ojojoj jo det var absolut värt väntan! :)

Kartongen var verkligen en kartong



Först kom vinylerna


Får väl skaffa mig en gammal hederlig skivspelare eller nåt


Sen kom den stooora härliga boken


I den kom först texterna


Sen en massa härliga/konstiga bilder, alla markerade med ett ämne i periodiska systemet


Och till sist kom skivan och ett USB


På USBn står det röd i blindskrift, eller ja det är bara ditmålade prickar...




Jovars. Man kan säga att jag är ganska så jättenöjd just nu. :) Och imorn när jag kör hem får jag äntligen LYSSNA på skivan! Woohoo! Ska bara bestämma mig för när jag faktiskt ska åka hem imorn... Vi har skitbra föreläsningar om kognition nu och jag tänkte först skippa imorn eftermiddag för att åka hem o rida Piri. Men så är det så sjukt jävla intressant att jag nog vill höra på vad kognitionsforskningen har att säga i dagsläget. Vet bara inte hur jag ska lösa det med stallet.... :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback