Som du strålar från mitt hjärta

Jag har ju fortfarande inte fått någon kentskiva, dock lyssnat på den på Spotify. Jag behöver dock ha skivan innan jag kan uttala mig mer om plattan i sin helhet. Jag måste nämligen få lyssna på den i bilen. :D

Men en låt har tagit mig med sådan storm att jag nästan mår illa! Deras bästa låtar berör mig så väldigt. Det blir lite som det fåniga "kent gör en deppig". För deras bästa låtar biter tag i min själ och drar ihop mig till en olycklig hög. Jag vet egentligen inte varför, men så är det. Och den här låten. Ojojoj. Jag blir först alldeles lycklig och sen vill jag bara gråta tills inga tårar finns mer.

Ibland är man fånig, så är det bara! Men låten är helt klart bland det bästa de gjort, och självklart har någon hunnit lägga ut den på youtuben.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhh gud vad jag längtar.. men den som väntar på nåt gott... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback