varannan människa?

Just nu känner jag det som att varannan människa kan gå o skita ner sig. Jag är så sjukt jävla trött på folk så det finns inte. Och då menar jag inte folk i allmänhet utan folk i synnerhet. Folk som inte har någon som helst respekt för sina medmänniskor. För en gångs skull är jag egentligen inte alls inblandad i det hela, förutom att mina vänner är det. Vems sida ska man ta? Sina närmre vänner som man älskar men som tyvärr är rent ut sagt fittiga mot andra, eller de som står en mindre nära men som är de "oskyldiga" i frågan?

Jag blir så jävla trött på det. De har sån jävla höga gränser för hur folk ska bete sig mot dem men bryr sig inte fan inte ett jävla piss om hur de beter sig mot andra. Jag förstår inte logiken, och vill inte förstå heller. Dessutom måste jag vara den som talar om dåliga nyheter men vet att personen inte kommer tro mig eller verka bry sig.


Man kan bli bitter för mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback