the bitch is back

Det var nog många som bloggade med den här rubriken tidigare i veckan. Iaf i USA, här i Sverige är vi ju lite efter... ;) Det var ju premiär av nya säsongerna av The Hills och The City i veckan, här i Sverige visas ju nu början av säsong 5 av the Hills, men den bryr jag mig inte om för den har jag ju sett flera gånger om känns det som! Utan i tisdags så hade både the Hills och the City säsongspremiär på amerikanska MTV. Det fina är att man strax efter de visats på TV där kan se avsnitten på mtv.com. Underbart!!!

Jag har ju ända sedan jag fick reda på att Kristin Cavallari skulle ersätta Lauren sagt att jag inte ska se på the Hills när de avsnitten kommer... Men jag kunde liksom bara inte låta bli! Känner jag mig själv rätt så kommer jag se alla avsnitt ändå, bara för att. Jag minns även ett avsnitt där man för första gången kände sympati för Spencer, och nu var de så smarta att de visade Kristin från en mer sympatisk sida redan i första avsnittet. Wow!


The City var också bra såklart, fast det är ju inte lika bra. Men jisses, den där Olivia. Hon är nog bland de roligaste människorna som finns! :D Den säsongen blir nog rolig den med. Mmmmm... Underbart att få sitta i höstmörkret och drömma sig bort till ett annat liv och nästan få ont i själen över att ens egna liv är så långt ifrån. Ja, jag är hopplös när det kommer till sånt, jag kommer aldrig bli nöjd!


Och nu har klockan hunnit bli 11:32, för att slippa stressa till läkaren måste jag åka från Skara senast 12. Jag är inte påklädd, inte packad och har inte diskat på ungefär 3 veckor (känns det som). Tror ni jag hinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback