mer mineraler

När CSNpengarna damp ner kände jag mig lite rik och bestämde mig således för att beställa lite prover från tikei som gör mineralsmink. De är dyrare än everyday minerals men prova lite kan man ju alltid göra, eller hur? Deras prover kostar 10:- men det är tyvärr inte så mycket i dem. Men jag har hört många som tyckt att de varit uuunderbara och 10:- är ju ändå inte dyrt. Så jag tog 1 nyanser ur 3 av färg"familjerna" på foundationsen och så en rouge och en mineral veil. Idag låg det ett fint litet paket på mitt golv och när jag öppnade så hittade jag även två extra prover som jag fått gratis, ett till rouge och en till mineral veil (annan finish). Tror inte att rougen passar mig alls, men ändå!

Snacka om att bli positivt inställd till företaget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback