Ett fån

Pluggandet idag började faktiskt bra. Var nära att jag inte åkte till skolan när jag kom ner till porten och ser att det faktiskt snöar, men det var inte så farligt så vafan. Fick sedan skrivit massor om delfinerna och tryckte så duktigt på spara hela tiden. Men så hade jag visst inte sparat på hårddisken på skoldatorn utan bara i en tempfil = allt borta! Så jävla surt! Lyckades dock andas och koncentrera mig som fan och skriva ihop det rätt så snabbt igen.... Puh!!!! Var nära ett totalt bryt där i några minuter! :P

Sen nu ikväll åkte jag hem till klasskamrat Sofie för att få lite hästgos och följa med när hon skulle träna program inför dressyrdebuten för hennes häst nästa helg. De var duktiga och hästen är så söt så söt! Fin också när han släpper, riktigt fin! :9 Det var LB:0 de tränade på och det var mest bara längningar som han inte riktigt har styrkan för och de små halva 10metersvolterna som var kluriga för dem. Tanken var från början (när vi pratade om det förra veckan) att jag skulle rida lite också, men jag tänkte såklart inte på att få med mig ridkläder hit så jag nöjde mig med att skritta hem honom från ridhuset. SÅÅÅ skönt faktiskt att få skritta genom skogen på en mysig snäll häst! Precis vad min själ behövde! :)

Ska se till att få hit ridkläder till nästa vecka så att jag får prova honom lite mer. :)


Han heter Faune, där av smeknamnet fån! ;)



(och nej, han har ingen knöl på nosryggen, det är bara pälsfärgen som luras...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback