habegäret styr

Det är riktigt svårt att fokusera på sitt exjobb ibland. Jag var ju redig och kom iväg till skolan tillslut, men inte ens där kunde jag fokusera ordentligt. Först så var jag skittrött, såpass att jag somnade rätt många gånger där i biblan.. :o Men sen så tar det där jäkla habegäret över så att jag inte kan tänka på annat än att jag viiiiiiiilllllllllll haaaaa och intalar mig själv att exjobbandet skulle gå som en DANS om jag bara hade en ny såndär fin liten sak.


Den här bara vill hem till mig!


Denna kan också tänka sig att bo med mig


Fast den behöver ju inte vara rosa, för denna matchar ju allt



Visst blir livet enklare om man har en miniPC i sitt liv?
(Även om man redan har en laptop...?)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men tack vad rart! :)

Den i mitten har jag velat ha ett tag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback