medhåll

Idag fick jag pratat med en vän om det jag var bitter över häromdagen. Och det var dels väldigt skönt att få lättat lite på hjärtat, och dels var det väldigt skönt att hon hade tänkt samma sak och höll med mig helt och hållet. Hon tyckte dessutom att om det händer igen ska jag säga ifrån, på skarpen.

Jag har inte lyckats skriva något alls på mitt exjobb i helgen och imorn är det möte med handledaren... Tanken var att jag skulle ha en del klart då.. HOPPSAN! Så nu funderar jag på om jag ska försöka mig på lite nu, eller helt enkelt gå o lägga mig så att jag kan gå upp tidigt och få gjort det jag måste innan mötet som tack och lov är på eftermiddagen... Tror dock att jag gör bägge- dvs kollar över det jag har nu, går sen o lägger mig så att jag kan komma upp tidigt och få gjort tillräckligt imorn.

Bra plan va?
Nångång ska väl vara den första som mina planer fungerar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback