produktiv?

Hade ju möte med exjobbshandledaren i eftermiddag och hade lite panik innan över hur lite jag gjort hittills. Men när jag satt där i skolan innan mötet så kom jag fram till en bra plan och insåg också att jag hade information på det jag kommit fram till dittills. Och på mötet kom vi även fram till en plan på resten och jag kan göra det utan att få tag i den informationen jag hittills inte fått tag i. Hurra!

Så fastän jag egentligen inte känner att jag fått något gjort idag så har jag nog ändå varit ganska produktiv. Jag måste dock bli bättre på att sätta fart på morgonen. Jag kom ändå upp halv 8 imorse, ändå var jag inte i skolan förrän 10? Då hade jag visserligen tagit mig en morgonpromenad, men mina morgonpromenader är inte så långa att det borde ta 2½ timmar från det att jag kliver upp till det att jag är i skolan...

Nu är det dags att faktiskt göra lite mer saker och inte bara sitta o glo hela kvällen. På mitt möte insåg vi att jag inte lämnat in ett enda utkast och att jag imorgon egentligen skulle skicka in mitt andra... Ooops! Så till slutet av veckan ska jag ha hunnit skriva massor så att jag har något att skicka in. Yikes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback