snabba ryck

Jag vet inte riktigt hur det blir med ridning i helgen och det stör mig nåt så otroligt för jag är SJUKT ridsugen men då vill jag ju rida en häst jag trivs med. Det är fullt på kursen som är i helgen som dessutom utökat kursen så frågan är vad som finns.... Kanske kan jag få rida Fia på söndag iaf? Har en känsla av att Lena kommer vilja sätta mig på Peppe annars... PISS!!! Alltid när det känns som bäst och man är som mest taggad! :( Önskar jag hade en häst i Skara att rida nångång ibland iaf... Eller att jag var stormrik så man kunde rida lektioner eller träna på nåt nånstans där i krokarna... Nåja, får väl se vad Anna säger imorn innan jag målar för mycket fan på väggen!


Fick ett ryck o städade först ut hos smågrisarna, som blev glada och nöjda. Mina små sötisar. Har ägnat dem alldeles för lite tid i veckan, skäms på mig! Får ha en vecka med extra mycket gos för att väga upp! ;) Efter det fortsatte rycket med hårfärgning. Vet inte hur det blev än för det är fortfarande blött men förhoppningsvis ser det väl ok ut. Är inget extremt men jag hoppas att det röda från lääääängesen försvann igen utan att ha tagit bort för mycket av skiftningarna som kom fram efter Kenya. Kommer nog få ge upp det här med att färga håret själv hemma... Det är FÖR långt nu! Antingen behöver jag hjälp av någon eller gå till frisören helt enkelt...


Och så till rubriken: Klänningarna jag beställde hade redan kommit fram idag! Helt otroligt! :O
Mamma sa dock att den rosa ser lite stor ut... Hoppas att den inte är det eller att det går att sy in! Stor eloge ska dom ha iaf det företaget för den sjukt snabba leveransen. Dessutom fick man 10% rabatt på alla framtida beställningar så att man ska vilja fortsätta handla hos dem. Och fri frakt i USA om man shoppade för över $150 och tror fri frakt till Europa om man shoppade för mer än $250. Helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback