Hahaha, ja jag är förjävla kass!

Det är inte bara roliga saker som kommer med att bli länkad till från mycket större bloggar så att man själv får mycket trafik. Idag hade en väldigt trevlig och glad kommentar ploppat in om hur fruktansvärt dåligt jag rider och att jag inte är snäll mot hästar. Men om jag vill lära mig ett schysst sätt att rida så ska jag läsa avsändarens blogg.

Hahahaha. Japp! Världens bästa sätt att skaffa sig nya läsare. Eller inte. :D

Jag tar inte åt mig ett enda ord i kommentaren, men tänker knappast gå in och läsa på bloggen, som mycket väl skulle kunna vara intressant. Ibland undrar jag lite hur folk tänker...


God jul på er alla! :)
Min förkylning har blivit värre men idag är det "riktig" jul (juldagsjulen har alltid känts mer riktig än svenska julafton, jag vet inte varför...) så jag tänker inte hänga läpp för det! (Bara jag blir frisk snart och får träna.)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men hahahaha! Folk är helt jävla knasiga, de skriver VAD som helst för att få besökare eller en kommentar haha!

Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

sv; okej, vad kul :D har du haft en bra jul?

2010-12-25 @ 21:40:21
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback