lite ont i hjärtat

Det här kanske känns extra hemskt eftersom jag satt o mös efter min roliga kväll med gamla vänner... Men jag satt o slösurfade efter hästannonser och hamnade på en stor annonssajt och fick för mig att kika på vännerkontaktannonserna, dvs de som bara letar vänner, inga romanser. Och jag måste säga att jag fick lite ont i hjärtat av vissa. Som en person som letade efter någon att gå på bio med eller liknande på Thanksgiving, då den annars skulle behöva spendera dagen ensam.

Fy tusan vilken tur man har ändå.
Nästa gång jag surar över att det alltid är man själv som hör av sig till en del vänner, så ska jag nog istället vara tacksam över att jag faktiskt har vänner att höra av mig till.

Kommentarer
Postat av: Artan

Hej, hur mår du idag då? :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback