Vilken respons!

Haha, jag la ju upp min gristofflebild på fejjan också, och har nog fått in 10 beställningar redan. Eller ja, beställningar och beställningar. Jag har ju inte planerat att virka några åt någon, mest för att det inte är SÅ kul att virka tofflor, men roligt med sådan respons ändå. :) Söta är dom, men mössor är roligare att virka, så jag kanske får virka en grismössa o se om folk blir lika glada för en sån? ;)

Stallet blev inställt idag, skulle åkt ut på morgon men det blåste storm då, och på em skulle jag iväg o börja julklappsshoppandet med Marie. Får hoppas på bättre lycka imorn. Börjar tröttna på att få rida så jävla lite som jag gör, men vet inte riktigt vad jag ska göra åt det heller. Får väl hinta lite om att jag måste ta tag i mig själv o rida mer nu eller nåt. Det håller inte det här! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback