allt annat

Varför är man så jävla bra på att göra precis allt möjligt förutom det man borde göra?

Jag har ju tenta på måndag och paniken hade försvunnit, jag mådde superilla och det hade blivit strul med hästarna så jag skippade att åka o rida idag. Vilket var sååå bra för då hade jag ju flera timmar extra till pluggeri. Har jag pluggat de timmarna? Nej. Såklart inte!

Men lite får man väl skylla på MTV som har the hillsmaraton, ellerhur? ;)

Har iaf varit liiiite vettig. Tränade lite på Fit:en förut och var även ut på en promenad i kylan. Min nya North Facejacka är min nya kärlek. Den är inte ens särskilt tjock och ändå frös jag inte ens i början och blev bara lite för varm på slutet. Wow! Skön är den också och ruskigt snygg faktiskt! Woohoo! :D


Nu SKA jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback