segt går det!

Varför lär man sig ALDRIG??????
Jag är snart 30 år gammal och har gått i alla möjliga skolor i en herrans massa år, förutom grundskola och gymnasie har jag hunnit med 1 år på komvux, 1 år påbyggnadsutbildning, en termin på UCSB och nu sammanlagt 6 terminer på svenskt universitet. Ganska mycket träning med andra ord. Inför och efter nästan vartenda jäkla litet prov jag haft så har jag tänkt "varför har jag inte pluggat mer?" det har nästan alltid varit så att om jag faktiskt hade pluggat lite mer än jag gjort så hade jag klarat dem utan några som helst problem. Och självklart var det så även idag. Fick mig ett eget kontor i forskningshuset där jag fick göra min genetiktenta. Var faktiskt inte jättestressad utan kände att jag borde klara ett godkänt. Sen när jag sitter där o gör tentan var det inte många frågor där jag kände mig lost. Två som var helt bortom räddning, inga stora frågor heller. Det som stör mig är att dessa frågor hade varit buslätta om jag bara brytt mig om att plugga. Hela tentan hade varit ett skämt om jag bara lagt ner dubbelt så mycket tid som jag gjorde, vilket INTE är många timmar....

Pinsamt att man är så kass. Och sjukt surt på vad som hade kunnat vara världens enklaste 5a... :P


Inspirerad av Saras senaste hästinlägg så tänkte jag lägga upp en filmsnutt på mig o Jada från i måndags, det går dock ruskigt långsamt. Jag tror att det kan ha o göra med storleken, så den kanske inte ens kommer upp. Min nya kamera är ju liksom lite bättre än vad jag är van vid så det är nog en rätt så stor fil det handlar om. :D DEn är dessutom lite hackig redan från början men jaja.. Jag vill visa film så då tar man det man har eller?

Bilder ska också upp, på hästarna, Disneyland och valar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaaa! Film vill vi se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback