solen byttes mot snö

Så är man hemma igen och jetlaggen är lika hemsk som vanligt. Eller värre? :P Sov faktiskt riktigt gott första timmarna inatt, somnade om o sov gott några timmar till men runt 7 var det sedan kört... Låg där i sängen o försökte somna om o tänkte på allt vettigt jag skulle få gjort idag, speciellt som jag ändå gick upp så tidigt så skulle jag ju hinna med massor! Och nu är klockan 10:26 och jag vill inget hellre än att sova en stund, men jag vet att om jag gör det så lär det bara bli värre... :P

Resan hem gick himla smidigt, tack vare pappas elitekort hos KLM fick jag en gratis uppgradering, businessplats men med economy service, alltså stolen som business men med vanlig mat o allt sånt. HELT ok måste jag säga! Sååå mycket skönare så det finns inte. Satt dessutom allra längst fram vilket kändes lite coolt på nåt sätt. ;) Dessutom kom pursern fram i början av flighten o sa att eftersom jag har ett elitekort så var det bara att säga till om det fanns något som helst alls som han kunde göra för att göra min resa bättre. Haha... :D

Katie hämtade mig och uppdaterade om bilen. Mitt däck är ju helt jävla mongo, det har varit pafft flera gånger, första gången hittade de inget fel på det, andra gången lagades en ventil, sen paffade det någon dag senare, punkalagning sprutades i, tillbaka till däckverkstad, inget fel på däcket hittas... Jaja.. än så länge håller det, nästa gång så byter jag det dock! Orka hålla på med skiten!

Grisarna hämtades igår och det är sååå mysigt att ha dem hemma igen, Glenn drog några repor innan han hoppade in i buren igår och idag har bägge varit ute massor, just nu är Roland på upptäcksfärd här borta vid soffan, något han sällan gör numera... :P

Nu är det allvar som gäller igen dock. Omtentan i genetik på måndag, smart som jag är har jag dock glömt min kära Biology i Skara, så jag får klara mig med alla anteckningar och det lilla genetikhäftet vi fick. Det får ordna sig helt enkelt. Har lagt ner alla förhoppningar om mer än en 3a, och är mest sur på mig själv som inte bara gjorde tentahelvetet i våras, eftersom jag bara sket i den eftersom jag ville ha mer än en 3a.. SMART! :P

Sen ska projektet i etologi2 in på onsdag, vet inte riktigt hur jag o Frida ska få ihop det, men det är bara o göra antar jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till på tentan! Vet alltför väl hur det tänker funkar dock...

Postat av: lizan

Haha, jag har tänkt på bland annat dig, och andra stackars juridikstudenter när jag valt att göra såhär på tentor.. För er spelar det ju faktiskt roll, själv är jag bara korkad som inte är nöjd med en 3a för att översättningen till internationella betyg är helt jävla idiotisk för oss....

2010-01-09 @ 00:32:33
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback