En sån helg!

Jisses, det är i stunder som dessa jag känner mig gammal som gatan. Helgen har bestått av vänner, fest och tält och jag har haft så jäkla roligt! Men söndagsångesten är, som den brukade vara när jag var yngre och betedde mig som jag gjort i helgen lite oftare, total. Mitt hemmasittande nunneliv där jag bara umgås med mina vänner som är sambos/gravida/småbarnsföräldrar känns genast mycket mer attraktivt än innan denna helgen då jag kände att jag behövde se mig om i världen lite. Men jag tror att allt löser sig när alla har nyktrat till ordentligt. :P

Idag reds hästarna hem från betet också, jag slapp dock rida och stackars Åsa fick ta min plats i regnet. Jag ville hellre gå med hästen eftersom jag kände mig lite avig, men så bytte Lena på oss istället. :P Helt ok för min del iofs så vafan. :) Allt gick bra och det är skönt att ha dem hemma igen. :) Tis-tors ska jag rida Sallebrallemannen igen, woohoo! Och sen nästa vecka får jag rida min älskade Piri som då ska få börja gå på böjda spår igen. Kände att om vi ska tävla om en månad behöver jag änna rida honom lite också. ;)

Imorn bär det av till Skara igen för en lägenhetsvisning- så håll tummarna för att de vill ha den!

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback